کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

روزت مبارک؛ مادر





نظرات 2 + ارسال نظر
نقطه چین شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 10:38 http://nogtechinekalemat.blogfa.com/

بخشش ِ مُدام است که می رساند
که:
انسان "‌پدر " است .

سلام.
خیلی خیلی خوش اومدی...
سپاس بیکران بخاطر اینکه قابل دونستی و بهم سر زدی...

متشکر و ممنونم...

مینا شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 07:47 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
♥مهربانم♥
ب یاد دارم
ک در تمام مراحل زندگی قدم ب قدم همپای من آمدی بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی!...
آری از تو آموختم حتی در سخت ترین شرایط، امید را هرگز از یاد نبرم!...
چه شب ها ک تا صبح بر بالین من بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی
و چه روزها ک با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی
و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!...
وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم
یاد کودکی‌ام می‌افتم ک همیشه ب خاطر لطافت دستانت ب همه فخر می‌فروختم!...
و حال ب خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است ک تمام زندگی‌اش را ب پای من گذاشت!...
♥روزت مبارک دنیای من♥

سلام.

ممنون از کامنت...

تقدیم ب تمامی مادران ایران زمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد