کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

دلنوشته های چمران

خدایا؛

از بد کردن آدم هایت شکایت داشتم به در گاهت،

اما شکایتم را پس می گیرم،

من نفهمیدم،

فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم از آدم هایت گرفت ،

نگاهم به تو باشد.

------------------------

گاهی فراموش می کنم که وقتی کسی کنار من نیست،

معنایش این نیست که تنهایم،

معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت...

با تو تنهایی معنا ندارد

مانده ام تو را نمی داشتم چه می کردم !!!

دوستت دارم ؛ خدای خوب من.


"شهید چمران"


نظرات 4 + ارسال نظر
باغچه کلام سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 13:44 http://www.abdarbirjand.blogfa.com

سلام :) خواهش میکنم :) وظیفه ام بود :)
ولی فکر کنم این مشکل مال همه باشه...
چون تو بلاگفا صفحه مدیریت هم باز نمیشه !!!!
به هر حال ببخشید که نتونستم کاری بکنم :)
موفق باشید
یا علی (ع)

سلام.
خیلی خیلی ممنون...
تشکر...
همین ک براتون مهم بود، خیلی برام ارزش داره...
سلامت باشید...

یا علی...

مینو22 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 18:00

سلام.ممنونم خیلی قشنگ بودومن یادجمله دکترشریعتی انداخت که اگرتنهاترین تنهاشوم بازخداهست اوجبران همه نداشته هاست.

سلام.
آری... اگر تنهاترین تنهایان شدی باز هم خدا هست...

ممنون از نظرتون...
سپاس از همراهیتون...

تحول دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 17:46 http://leyla-raraghi.blogsky.com

تسلیم او باش تاتمام دنیا تسلیم تو باشد

سلام,بسیار عالی,ممنون از انتخابتون

سلام.
ممنون و متشکرم...

تشکر بخاطر حضورتون

نیلوفر دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 15:47 http://avp37.mihanblog.com/

روحی وبتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد

سلام.
نظر لطفتونه...
شما لطف داری...

متـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشکرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد