کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

1#*4444*

با سلام.

چند روز پیش یکی از همکلاسی های ترم های اول دانشگام بم زنگ زد و دقایقی طولانی رو با همدیگه حرف زدیم...

تو تموم لحظاتی رو که با همدیگه مشغول حرف زدن بودیم، مدام به این فکر می کردم که حتما باهام کار مهمی داره که زنگ زده وگرنه این مدت واسه چی زنگ نزده بود...

خلاصه حرفامون تموم شد و دیدم نه ظاهرا خبری نیست و فقط قصدش احوالپرسی بوده و بس...

روزها از اون تماس گذشت...تا این که بعد چند روزش بهم خبر رسید که ایرانسل مدتیه یه طرحی رو راه اندازی کرده و داره به مشترکینش مکالمه ی تقریبا رایگان میده...

تازه بعد شنیدن اون خبر فهمیدم که اون بنده خدا واسه چی مهربون شده بود و هر چی می گفتم هزینه ی مکالمه ت زیاد نشه می گفت اشکال نداره، اصلا مهم نیست، ارزش شما خیلی بیشتر ازاین حرفاست...


ولی خداییش خدا پدر شرکت ایرانسل رو بیامرزه با این طرح های تخفیفیش...

به هرکی که زنگ می زنی میگه قطع کن، خودم زنگ می زنم...

فقط یه آرزو برام پیش اومده و اونم اینکه ...

چی میشه اگه بعد اینم مردم همین جور مهربون بمونن... هوای دوست و آشناهاشونو داشته باشن...

و یا لااقل سالی یه بارم که شده از آشنا و فامیل و دوست و رفیقاشون یه احوالی بپرسن...


نظرات 5 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:08

سلام
این طرح توی شهریور ماه هم قابل استفاده س؟؟

سلام.
خیلی ممنون از حضورتون...

طرح مجددا تو شهریور هم قابل استفاده س...

من خودم فعال کردم...
استفاده کنین... لذت ببرین...

فقط یه مشکلی که هس... اینه که ایرانسل یه شرکت افریقاییه... و با همراه اول خودمون داره رقابت میکنه... و متاسفانه هیچی دیگه.... بیخیال...

همطاف یلنیز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 16:08 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
ابتدا که متوجه این طرح شدم خوشحال شدم بسی.
کلی برایش نقشه کشیدم تلفن گرامی والدین هر دو ایرانسلی است... منتهی وقتی متوجه محدودیت زمانی اش شدم یخده خورد تو ذوقم
منتهی باز هم خوب است... اگر طرح ماندگار باشد ان شاءالله اول برج شهریور فعال می کنم ( فقط مطمئن نیستم بین شبکه ای است یا تماس با همراه اول یا خط ثابت رو هم شامل می شود؟!)

سلام.
پس شما هم مثل بقیه ی مشترکین ذوق زده شده اید....
نگران نباشید... این که محدودیت زمانی این طرح یخده زده تو ذوقتون، مشکل شما یکی نیست..
همه از محدودیت زمانی این طرح ناراحتن...
قابل توجهتون این طرح متاسفانه فقط مکالمات داخل شبکه رو پوشش میده و مثل همیشه ایرانسل ظاهرا با همراه اول و شرکت مخابرات پدر کشتگی داره...
.............................................................
پ ن: پس از فعال سازی طرح و جوابیه ی ایرانسل، به اولین تماس خود سریعا پایان بدین، چون مکالمه ی رایگان از تماس دومتان آغاز خواهد شد... و در تماس اول از شارژ خودتان استفاده خواهد شد...( باز هم برای اطمینان از فعال سازی، قبل از دو مکالمه اول، موجودی شارژتون رو استعلام کنین...)

تحول یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 10:20 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

بله طرح جالبیه و بر خلاف شارژایی که خودمون میریزیم که با1-2-3- و یا کمتر تموم میشه برکتش زیاده و هر چی حرف میزنی تمومی نداره

واقعا چه خوب میشد که مردم همیشه از احوالات هم با خبر بشن ولی حیف با اتمام این طرح دوباره همونی میشن که قبلا بودن

سلام.
به نکته ی ظریفی اشاره کردین...
البته که طرح جالبیه...جالبیشم اینجاس که شما خانوما می تونین با خیال راحت طرز تهیه ی انواع مختلف غذا رو از همدیگه بپرسین.. . و تمام خاطرات 10 سال اخیر رو واسه همدیگه تعریف کنین...اونم بدون استرس اتمام شارژ...(فقط حیف شارژ باتری بعضی وقتا کم میاره...)
آره واقعا چ خوب میشد...
من شک ندارم اگه شرکت ایرانسل این طرحشو دائمی کنه یکی از اولین کسایی باشه که میره بهشت...

مریم شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 21:28 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
به نظر من مجانی بودن این تماس ، چیزی از ارزش کار دوستتون کم نمی کنه چون دوست شما از بین این همه آدم ، شما رو انتخاب کرده پس معلومه به یادتون بوده و دلش براتون تنگ شده .
منو بگید که هیچ وقت از یک روز مکالمه ی رایگانم استفاده نمی کنم ! آخه حوصله ی حرف زدن ندارم !

سلام.
حرفتون درست... خودمم از این اتفاق خیلی خوشحال شدم... همین که بعد چند سال هنوز منو فراموش نکرده برام خیلی ارزش داره... حالا با هر شارژی...
واقعا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! حوصله ی حرف زدن ندارین؟؟؟!!!
البته جای تعجب نیست... همه ی خانوما مثل شما هستن...
بنده خدا خانوما که اصلا نه به تلفن کاری دارن و نه حرفی واسه گفتن دارن...
فقط من موندم این شرکت مخابرات روی چه حسابی، قبضای حسابی صادر می کنه؟؟؟
-------------------
همان روزی که زن را آفریدن
برایش یک عدد گوشی خریدن
بگفتندش که این مهر تو باشد
و دیگر هیچ زن ساکت ندیدن...

محمد شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:28 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام داداش...

منم دیشب گرفتم ولی استفاده نکردم فعلا...نمیدونم به کی زنگ بزنم آخه...!!چی بگم..!؟هی دل...

ولللش داش...خوش باش...زنگ بزن به رفقا حال کن فعلنش

شاد باشی

سلام.
خودمم واسه یه خطم فعالش کردم... ولی منم مثل تو مخاطب ندارم خب...
منم همون "چی بگم ...؟؟؟!!!!! هی دل..."
خوش بحال اونایی که دارن و استفاده می کنن...

پیر شی ننه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد