کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

آرزو دارم...



ای متن برام قشنگ بود، پستش کردم...
بیخیال.


آرزو دارم شبی عاشق شوی...
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی برخوردهای سرد را
می رسد روزی ک مرگ عشق را باور کنی
می رسد روزی ک شب ها در کنار عکس من،
نامه های کهنه ام را مو ب مو از بر کنی...

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 15:38 http:://ghalbemanmahdi.blogfa.com/

برای آن مینویسم که روزی دلش مهربان بود
میـنـویسم تا بداند کـه دل شکستن هـنـر نـیـسـت
نه دیگر نگاهم را برایش هدیه میکنم و نه دیگر دم از فاصله ها میزنم
و نه با شعرهایم دلتنگی را فریاد میزنم مینویسم تا شاید نامهربانی هایش را باور کند

مرسی

سلام.

ممنون بابت حضورتون
تشکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد