کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

چه کنم؟


 من وتنهایی و یک قلب پریشان چه کنم؟

من و افسردگی و دیده ی گریان چه کنم؟


من دل خسته کجا طاقت هجران دارم؟

من و یک عمر سکوت و غم هجران چه کنم؟


در غم عشق تو شب تا به سحر ناله کنم

من و این کوه غم و ناله ی سوزان چه کنم؟


روز و شب دیده به در، منتظر آمدنت

من و چشمان به در مانده ی حیران چه کنم؟


بی تو و زندگی بی تو برایم سخت است

من و این زندگی بی سر و سامان چه کنم؟


چه کنم تا که ببخشی دل ِ دل خسته ی من؟

حرف تلخی زده ام، حال، پشیمان چه کنم؟


زندگی بی تو برایم قفسی نیست که نیست

من دلداده ی دل خسته، به زندان چه کنم؟


ابر ِ غم بر من ِ تنها همه شب می بارد

من ِ تنها و شب و این همه باران چه کنم؟


تو که رفتی، ز دلم جان و دل از جانم رفت

جان ِ بیدل ببرم، با دل ِ بی جان چه کنم؟

.

.

.


"روحی"


نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 17:29 http://ghasedake-khialy.blogfa.com

چه شعری..خیلی خوشم اومد عالی بود
آنچه از دل برآید بر دل نشیند..

سلام.
سپاس از نظرتون... خواهش می کنم...

بازم لطف دارین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد