کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

نیایش زیبا از امام سجاد (ع)


الهی

دردهایی هست که نمی توان گفت
و گفتنی هایی هست که هیچ قلبی محرم آن نیست


الهی

اشک هایی هست که با هیچ دوستی نمی توان ریخت
و زخم هایی هست که هیچ مرحمی آنرا التیام نمی بخشد
و تنهایی هایی هست که هیچ جمعی آنرا پر نمی کند


الهی

پرسش هایی هست که جز تو کسی قادر به پاسخ دادنش نیست
دردهایی هست که جز تو کسی آنرا نمی گشاید
قصد هایی هست که جز به توفیق تو میسر نمی شود


الهی

تلاش هایی هست که جز به مدد تو ثمر نمی بخشد
تغییراتی هست که جز به تقدیر تو ممکن نیست
و دعاهایی هست که جز به آمین تو اجابت نمی شود


الهی

قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی
و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی، شرمنده خواهم شد.


الهی

با این همه باکی نیست
زیرا من همچو تویی دارم
تویی که همانندی نداری
رحمتت را هیچ مرزی نیست
ای تو خالق دعا...


" آمین"...



صحیفه سجادیه


فرستنده: "seyed"


نظرات 4 + ارسال نظر
yasin سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 13:03 http://yasinjamali.blogfa.com

سلاام...
خیلی زیبا، آرامش بخش و عاالی بود...
خیلی خیلی زیبا و قشنگ بود
دوباره بیا به وبم

سلام.
چشم میام به شرطی که تک نزنی

قاصدک شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 23:44 http://ghasedake-khialy.blogfa.com

یارب زکرم به حال من رحمت کن،بر این دل ناتوان من رحمت کن

در سینه دردمند من راحت نه ، بر دیده اشکبار من رحمت کن
عالی بود عین همیشه

زهرا(بارون) شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 23:28 http://baroone-cheshmat.blogfa.com

فقط میتونم بگم زیباست

آره دیگه کلام معصومه مگه میشه زیبا و دلنشین نباشه؟؟؟؟

مینا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 23:00 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
خیلی زیبا، آرامش بخش و عاالی بود...
...
الهی
قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی
و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی، شرمنده خواهم شد.
الهی
با این همه باکی نیست
زیرا من همچو تویی دارم
تویی که همانندی نداری
رحمتت را هیچ مرزی نیست
ای تو خالق دعا...
انشاا...ک ب تمامی آرزوهای خوب تون دست پیدا کنین و در تمامی رماحل زندگی موفق و سلاامت باشین...

سلام.
البته...
ممنون. منم براتون آرزوهای بهترین ها رو دارم. همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد