کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

آخرش تموم...

 

 

دوستان عزیز، سلام 

 

راستی یادم رفت بگم، آخرین امتحانمم به لطف خدا و دعای دوستان بعد از یک ساعت و 38 دقیقه زمان، تموم شد، رفت پی کارش. (به خدا اگه تقلب کردم، یعنی نشد که تقلب کنم.) 

  

دیگه مِن بعد از این درس و کلاس و ترم و شهریه و انتخاب واحد و ژتون و مشروطی و سرویس و حذف و اضافه و معرفی به استاد و فورجه و کلاس لغو شد و میان ترم و امتحان ساعت چنده و سلف و کنفرانس و تحقیق و حراست گیر میده و استاد تو رو خدا و استرس دارم و ... دیگه از این خبرا نیست.  

هرچن تموم شد ولی دلم واسه خودم می سوزه. از فردا می خوام چکار کنم؟؟ 

 

 

خداحافظ دانشگاه،  

 

 سلام بیکاری   

 سلام در بدری 

 

سلام بلا تکلیفی 

  

سلام. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 19:49

حالا بسلامتی چن ترمه تموم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. دقیقا یادم نیست چقدر طول کشید. تو پیام نور ای چیزا طبیعیه.
ممنون از بازدیدتون

اشنای غریب یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 21:44

درخت توگرباردانش بگیرد ب زیر اوری چرخ نیلوفری را

داداش گلم. منتظر خبر شنیدن قبولیت هسم،
برات دعا می کنم.

سلام تازه دردسرت شروع شد بابا از یک طرف مادر از طرف دیگه ب بیکاریت گیر بدن حسابی.اینقدر بهت بگن تا آرزوی دانشگاه رو بکنی روحی جان.

سلام. دقیقا همه چی رو می دونم ولی بذا حداقل چن روز خوش باشیم. بیخیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد