کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

شرط عشق

 

دختر جوانی چند روز قبل از عروسی آبله سختی گرفت و بستری شد.
نامزد وی به عیادتش رفت و در میان صحبتهایش از درد چشم خود نالید.
بیماری زن شدت گرفت و آبله تمام صورتش را پوشاند.
مرد جوان عصا زنان به عیادت نامزدش می رفت و از درد چشم می نالید.
موعد عروسی فرا رسید. زن نگران صورت خود که آبله آنرا از شکل انداخته بود
و شوهرهم که کور شده بود.  
همه مردم می گفتند:
چه خوب عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش نابینا باشد.
۲۰سال بعد از ازدواج زن از دنیا رفت،
مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را گشود.
همه تعجب کردند. 
مرد گفت:
"من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم".  
 
 
فرستنده: "ابوالفضل"
نظرات 2 + ارسال نظر
Hasti سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 20:36 http://arminarminarmin.blogfa.com

نظر کلى ک میتونم بگم وبتون عالیه
و راجبه اینکه لینکم کردین اختیار دارین لطف کردین فقط لطفا بگید با چ اسمى لینکتون کنم

نظر لطفتونه. خواهش می کنم.
اگه می خواین لینکم کنین، بذارین "روحیانه" .
بازم تشکر. از نظراتون خوشحال می شم.

Hasti سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 13:20 http://arminarminarmin.blogfa.com

به ساعت ها گفتم بخوابند

که بیهوده زیستن را نیاز به شمردن نیست

زندگی بی عشق؛
تکرار روزها و ثانیه هاست.
باسلام. ممنون که اومدین. کاش ی نظر کلی هم می دادین.
لینکتون می کنم البته با اجازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد