کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

یا ضامن آهو

 

دوستان عزیز سلام  

هر چن قرار بود تو وبلاگ شعرای خودمو بزارم ولی شرمنده اونا باشه واسه بعدا.  

ایشالا بعد امتحانام حتما.  

این شعرم مال خودم نیست. ولی واقعا جالبه. تقدیم به شما...

 

 

دلم بود... 


و حرم بود...

و امامم بود و تنهایی...

حرم قبله،

حرم کعبه،

عجب احرام زیبایی...

دو رکعت گریه سر کردم، 

 

دو رکعت خاک گل کردم...

دو رکعت با تمام سنگ هایش درد و دل کردم...

لباس اشک آماده،

سرم از شرم افتاده...

همیشه سنگ فرش او

برایم مهر و سجاده...

زیارت نامه می خواندم،

دلم گرم زیارت شد...

نگاهم خورد بر قبرش،

نمی دانم جسارت شد؟..

به پای پنجره فولاد،

دل روی دل افتاده...

گذار کشتی طوفان زده،

بر ساحل افتاده...

نفس پشت نفس،

ایوان به ایوان سیر می کردم...

گلاب چشم هایم را

برایش خیر می کردم...

بیا پیراهنم بو کن،

هنوز عطر حرم دارد...

فقط ایوان و سقاخانه و

یک صحن کم دارد...

دلم آهو،

دلم از او،

دلم مشغول گفت و گو...

بزن نی زن به نام او،

بگو یا ضامن آهو...... 

 

 

دلت پر زد، یاد ما هم باش. التماس دعا  

نظرات 4 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 22:25

واقعا زیبــــــــــــــــابود

سلام. خوش اومدین. ممنون از بازدیدتون

azhang3 پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 05:01

سلام داداش
محمدم
من مشهدزیادمیرم باورکن این حرفهارونزن دل امام زمانونشکن.

یکم زندگی پایین ترازخودتونگاه کن الان بچه تومرزکه اصلا نمیتونی درکش کنی داره باسختی نون درمیاره
به چیزایی که داری دقت کن پدرو مادر وخانواده
مشکل بارون دست خداست ماخوب باشیم خمس وزکات مالمون روبدیم به دستوراتش عمل کنیم بدون زمستون وبارون کاری میکنه که تمام درختانتون پرمیوه بشه فقط خداروباورکنید
الانم به امیدظهور تابع دستورات نایبش امام خامنه ای باشید
امام رضاغریبه بااین حرفهااذیتش نکنید

سلام محمد عزیزم.
دمت گرم. خوش آمدی
باور کن تکون خوردم. اصلا نمی فهمم ای حرفارو واسه کدوم مطلبم میگی؟
البته حرفات درسته. ماها مشکل داریم

محمد پیران زایی چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 15:07

یا ضامن آهو.قشنگ بود روحی خسته نباشی

سلام سلامت باشی. آره قشنگه فقط کاش مال خودم بود.

مجتبی چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 15:04 http://khaneyebehdasht.blogfa.com/

برو بابا فکر نون کن خربزه آبه

اگه مال خودته ک جالب بود و لایییییییییییییییییک

اگه ن که منبع خبر و شعر رو بنویس جالب تره
ب امام رضا بگو بره چی نمیتونی ازدواج کنی بگو اگه زعفران بود الان وبلاگ تداشتی
بگو تا الان د ده باران نمده
بگو اسمش زمستونه و لی از تابستون گرمتره
بگو بره چی ما نباید امام زمان داشته باشم
بگو.....
اینار همه بگو وقته رسیدی پای ایوان طلا...........

سلام ن داداش متاسفانه مال خودم نیه. شاعرشم نا معلوم.
پابوس، بعد امتحانام حتما البته ایشالا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد