کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد...

 

با سلام خدمت همه دوستان  

همچنین خدمت هکرها و دزدان گرامی عرض سلام و ادب و احترام ویژه دارم. 

یکی دو ماه پیش یه بنده خدایی می گفت یکی داره از اینترنتم استفاده می کنه بدون اینکه خودم متوجه بشم. 

اون روزا ای حرفو زیاد جدی نگرفتم. مدت ها گذشت تا ایکه دو سه هفته پیش یهو اینترنتم قطع شد. اولش فک میکردم از تنظیماتمه و مشکل از سیستمه. یکی دو روز بیخیالش بودم بعد چن روز دیدم ن مشکل از ی جا دیگس. تازه یاد حرف بنده خدا افتادم حجم اینترنتمو چک کردم دیدم بله داره تموم میشه. تا اومدم ی راه چاره ای پیدا کنم و مشکل رو حل کنم نزدیک 3 گیگ از شارژم رفت. ولی بازم خدا رو شکر مشکلم حل شد. ولی خب این وسط آقا هکر مهربون 3 گیگ برد.  

از اون روز ی چن روزی گذشت. من دیگه بیخیال موضوع شده بودم و دیگه تقریبا داشتم فراموشش می کردم. چن شب پیش داشتم وبلاگمو چک میکردم که یهو اینترنتم پرید. ای بارم آقا دزده دوباره به من منت نهاد و به اینترنتم ی دستی رسوند که البته ای دفعه شرمندش شدم و 100 مگ بیشتر ندادمش. درسته ای دفعه کمتر از خجالتش در اومدم ولی می خوام ازش خواهش کنم و دو سه جمله درد دل کنم. 

آقا هکر مهربون تو رو جون بچت مارو بی خیال شو. ب قرآن من دانشجویم واسه شهریم لنگم پول اینترنتو به زور در میارم اگه لطف کنی و دیگه نیای ازت ممنون می شم. آقا هکر جان؛ تو رو خدا دیگه نیا...

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد پیران زایی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 14:03

سلام روحی توپیوندها منو زدی کوشه سلام؟(کوشه نیوز)

سلام محمد جون
راس میگی. تو رو خدا بهم حق بده از بس فشار رو ذهنمه دیگه نمیکشه.
شرمندت اصلاحش می کنم.

محمد پیران زایی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 11:51

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده.

روحی جان موفق و سربلند باشی در امتحانات

سلام محمد جان.
بهترین دعایی که میتونستی برام بکنی. دمت گرم سلامت باشی. در ضمن خوش اومدی داداش

azhang2 سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 06:59

سلام من صبح بعدنمازهرروزسرمیزنم فقط سعی کن بروز باشید
موفق ومویدباشید

سلام ممنون از اینکه بهم سر میزنی فقط شرمنده که بروز نیستم. دیگه فصل امتحاناته و منم بچه درس خون. فقط دعا کن ای ترم فارغ شم.

azhang2 سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 05:52

زمین به لرزه درآمد،شکست کنگره ها
رها شدند خلایق ز بند سیطره ها
شبی که آتش آتشکده فروکش کرد
شبی که خاتمه می یافت رقص دایره ها
صدای همهمه ی موبدان زرتشتی
هنوز مانده به گوش تمام شب پره ها
شب ولادت فرخنده ی بهاری سبز
شب وفات زمستان سرد دلهره ها
دوباره نور و طراوت به خانه ها آمد
نسیم آمد و وا شد تمام پنجره ها
جهان به یُمن حضورش، بهشتی از برکات
نثار مقدم پر خیر و برکتش صلوات...

سلام
این درسته. دمت گرم. پیشاپیش اعیاد مبارک.

azhang2 سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 05:51

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الاه الرحمن الرحیم
هست کلید در گنج حکیم.
ممنون از بازدیدت

azhang2 سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 05:43

ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﺩﺭ ﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ ﮔﺮﮒ ﻫﺎﺭﺍ ﭼﻄﻮﺭ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
ﺭﻭﯼ ﺗﯿﻐﻪ ﺍﯼ ﺧﻮﻥ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﯾﺨﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺭﻫﺎ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ . ﮔﺮﮒ
ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﯿﻨﺪ - ﺧﻮﻥ ﺭﺍ. ﻟﯿﺲ ﻣﯿﺰﻧﺪ .ﯾﺦ ﺁﺏ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺗﯿﻐﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﮔﺮﮒ ﺭﺍ ﻣﯿﺒُﺮﺩ . ﮔﺮﮒ ﺧﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ
ﻣﯿﺒﯿﻨﺪ ﻭ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺷﮑﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺪﺳﺖ ﺍﻭﺭﺩﻩ ... ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻟﯿﺲ ﻣﯿﺰﻧﺪﻭﺧﻮﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ... ﺁﻥ
ﻗﺪﺭ ﺍﺯ ﮔﺮﮒ ﺧﻮﻥ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﮎ ﺗﻮﺳﻂ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﻤﯿﺮﺩ.ﻭ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﻭ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯼ
ﺿﺪ مسلمان ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﻭ ﺟﻢ ﺗﯽ ﻭﯼ ﻭ ﺍﻣﺜﺎﻟﻬﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ... ﺧﻮﺩﺕ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ
ﻣﯿﮑﺸﯽ ...
ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮔﺮﮒ ﺩﺍﻧﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮐﺜﯿﻒ ﺷﺪﯼ .

سلام. هیچ حرفی واسه گفتن ندارم.
فقط میگم حیف...

azhang2 سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 05:26

*****
من ایرانی نیستم چون بجای درود میگویم سلام و بجای بدرود میگوییم خداحافظ
*****
من ایرانی نیستم چون روز کوروش بزرگ را نمیدانم (7 آبان ) چون این روز فقط در تقویم کشور من ثبت نشده است
*****
من ایرانی نیستم چون عربها به من آموختند به خوراک بگوییم غذا،در حالی ک خودشان به ادرار شتر میگویند غذا و من هم تکرار میکنم
*****
من ایرانی نیستم چون عربها به من آموختند برای شمارش خودمان بجای تن از نفر استفاده کنیم که واحد شمارش حیوانات است
*****
من ایرانی نیستم چون عربها به من آموختند که بجای گفتن واق واق سگ بگوییم پارس که نام وطنمان است
*****
من ایرانی نیستم چون عرب ها به من آموختن دیوث یک صفت زشت است, در حالیکه نام یکی از سرداران ایرانی بوده که درحمله اعراب به ایران تعداد زیادی از سربازان عرب را به هلاکت رسانده است
***
من ایرانی نیستم چون اعراب بمن آموختند بگویبم شاهنامه آخرش خوش است چون در آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب شکست میخورند
*****
من ایرانی نیستم چون بجای نشر و کپی این مطلب بیخیال از کنار آن گذر میکنم
..

من ایرانی هستم چون بدون ذکر منبع مطلب رو در وبلاگ نمی گذارم.
مطالب منتشر شده هم به نام خودتان است. حالا کی ایرانیه ؟

azhang2 دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 06:07

شعری زیبا احسنت به شاعرش

عده ای سرب وگلوله,عده ای ملیاردها.
هردوتا خوردند اما این کجا وآن کجا!
????????????
این یکی از سوز ترکش آن یکی هم در سونا
هردو میسوزند اما این کجا وآن کجا!
????????????
عده ای بر روی مین و عده ای بر بال قو
هردو خوابیدند اما این کجا وآن کجا!
????????????
این یکی بر تخت ماساژ آن یکی بر ویلچرش
هردو آرام اند اما این کجا وآن کجا!
????????????
این یکی در عمق دجله,آن یکی آنتالیا
هر دو در آبند اما این کجا وآن کجا!
????????????
این یکی با گازخردل, آن یکی با گاز پارس.
هردو میسازند اما این کجا وآن کجا!
????????????
عده ای کردند کار و عده ای بستند بار
هردو فعالند اما این کجا و آن کجا!
????????????
باکری ها سمت غرب و خاوری ها سمت غرب
هر دو تا رفتند اما این کجا وآن کجا!
????????????
آن یکی بر پشت تانک و آن یکی بر صدر بانک
هر دو مسئولند اما این کجا و آن کجا!
?????????
عده ای بر تار شیطان میتنند چون عنکبوت.
عده ای بر حق وجاویدند اما این کجا و آن کجا

سلام دوست عزیز
از این که به وبم سر می زنی و نظر میدی ازت حسابی ممنونم ولی یه کار کن. شما شعرا رو واسم ایمیل کن ازشون استفاده کنم.( البته با منبع یا اسم شاعرش)
خیلی خیلی لطف می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد