کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

دلم میخواد...(شعر)

 

 تقدیم به هر کی عاشقه 

(به سبک مریم حیدر زاده) 

 

 

                                     دلم می خواد 

 

                  دلم میخواد یه بار دیگه باهات به صحبت بشــــــــینم                 

              چشامو خوب وا کنم و فقط چشــــــــــــاتو ببــــــــینم

                  امشب دلم می خواد تا صبح فقط واســـه تو بخونـــم

                  از اول شب تا ســـــــحر بیام و پیشت بمـــــــــــــــونم

                  امشب دلم می خواد بگـم هر چی که نا گفتـــه دارم

                  دلم نمی خواد بیش ازاین رو خواســــته هام پا بذارم

                  امشب دلم می خواد فقط به قصه هات گوش بکنـــم                

              محو نگاهت بشم و دردو فرامـــــــــــــــوش بکنــــــــم

                  امشب دلم می خواد فقط توی چشات نگاه کنــــــــم                

               هر چی بگی گوش می کنم نمی خوام اشتباه کنم

                  امشب دلم می خواد یه کم تو رو تو آغــــــوش بگیرم

                   باعشقت از هوش برم و با عشق تو هـــــوش بگیرم              

                  امشب دلم می خواد همــــــش از خوبیات دم بزنـــم

                  غنچه آرزوهامـــــــــو با عشــق تو نم بزنـــــــــــــــــــم     

                  امشب می خوام اگــه بشه تو رو زیارتت کنـــــــــــــم

                  خدای معــــــــبدم بشی تو رو عبادتت کنـــــــــــــــــم

                  امشب می خوام اگه بشه مرغ دلو رهــــا کنـــــــــــم

                  بهت بگــــم دوست دارم عقده دل رو وا کنــــــــــــــــم                    

                  امشب می خوام بهــم بگی تو هم مـنو دوسم داری               

              دوست ندارم بازم منو با غصه تنــــــــــــــــــــها بذاری            

                  امشب می خوام تا به سحر پیش تو بیـــدار بمــــونم                

              خدا اگه یاری کنـــــه واست وفادار بمـــــــــــــــــــــونم                  

                  امشب کنار پنـــــــــجره تا آخر شب می شـــینـــــــم                

              اگه شده نمی خــــــــــــــــوابم تا تو رو پیشم ببینــم            

                  امشب اگه پیــــــــــشم نیای به خدا پژمرده می شم

                  مثل همون باغبون پیر و شکست خورده می شـــــم

نظرات 2 + ارسال نظر
azhang2 سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 06:12

سلام
بااحترام
شماخیلی زیاددامادی هستیدخدانصیبتون کنه خوشبخت بشید

سلام
متشکرم
هر جوونی که نیس دستش بالا. بابا ازدواج سنت پیغمبره.

من و حشمت جمعه 28 آذر 1393 ساعت 22:42

سلام
قشنگ بود ولی جای کار داره که بهتر تر بشه

2رود برشما
ممنون از نظرتون ولی کاش کجاش رو می گفتین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد