کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

جشن عید قربان

سلام.

دوستان عزیز و همراهان گرامی...

عید سعید قربان رو به همه ی شما تبریک میگم...


عرض کنم حضور انورتون، پس از اجرای شعر طنز " کوشه قدیم" ، در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در روستامون، چند روز پیش واسه اجرای شعر طنز در مراسم جشن بزرگ عید قربان که فردا شب در محل فرهنگسرای شهر بردسکن برگزار میشه، دعوت شدم. این دومین اجرای بنده در شهر بردسکنه که امیدوارم خوب از کار در بیاد و رضایت مردم رو در پی داشته باشه...

اینم بگم این مراسم از طرف شهرداری بردسکن و با حضور مسئولین، هنرمندان و مردم شهرستان برگزار خواهد شد.


نظرات 2 + ارسال نظر
همطاف یلنیز پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 09:05 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
عید بر شما هم مبارکا
.
به‌به... موفق باشید

سلام.

مرسی...
ایشالا که همه ی روزاتون عید باشه...

سلامت باشید...

ویس پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 08:41 http://heybateveys.blogsky.com

سلام عید شما مبارک

__________________

تشکر میکنم از حضورتون تو وب هیبت ویس

خیلی عالیه و حتما خوب در میاد پیروز باشیدو سربلند

سلام.
مجددا عرض تبریک دارم...

خواهش می کنم... بنده هم از جنابعالی سپاسگزارم...

امیدوارم همین طور بشه...

ممنون...
سلامت باشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد