کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

مدیریت اسلامی

دوستان عزیز سلام.


در پیوند های وبلاگ، پیوندی با عنوان وبلاگ علی بستان قرار دارد که در آن پستی با عنوان


"مدیریت اسلامی"


قرار داده شده است.


در این پست مطالبی با محوریت احادیث و سخنان حضرت علی علیه السلام گردآوری شده است که به حق


شایسته ی مطالعه است.


لطفا ملاحظه بفرمایید.


http://s6.picofile.com/file/8201313176/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.JPG

نظرات 2 + ارسال نظر
****ریحانه***** سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:12 http://www.Toktam91.parsiblog.com

سلام .....
یه چند روزی بود که بنده سفر بودم و نتونستم به وب سر بزنم .... شرمنده ...
وب شما هنوز هم در قسمت پیوند های روزانه ثبت هست اما در صفحه دوم (آرشیو پیوندهای روزانه) اگر مایلید من اسم وب شما رو اول لیست بیارم ؟
چون بیشتر وب هایی که در پیوندهای من هستند حذف شدند......
به هر حال از اینکه به وبم سر زدید ممنونم :) خوشحال شدم ...
التماس دعا :)

سلام.
دشمنتون شرمنده...
امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه...

مهم نیست من کجای پیونداتون باشم... فقط شما بروز باشین تا بهتون سر بزنیم...

خواهش میکنم... همراهی با شما مایه ی خورسندی است...

همیشه باشید...

محمد - م شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 17:57 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام داداش...
فکر کنم قبلا رفتم به اون وب...بازم میرم...
بنا به پیشنهادت یه پست گذاشتم به یاد قبلنا...
شاد باشی و پیروز

سلام محمد جون...
لطف می کنی... واقعا ارزش رفتن و مطالعه هم داره...

ممنون که حرفم برات ارزش داشت...
چشم میام می بینم...

سلامت باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد