کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

گلِ بی خار


دوستی دارم که مانندش کسی در کار نیست

عاشقی باشد که کس مانند او هشیار نیست


من ندیدم در جهان مانــــــــند او شاخه گلی

او گلی باشد که مانندش گلی بی خار نیست


-------------------------

شعر: خودم

سرایش: 1383/4/11

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:04 http://Sarasalehi.blogsky.Com

اولین شرط شاعری همون وجود خارجی شخص مورد نظر هست تا شعرت روح داشته باشه اما در کل زیبا بود کیف کردم شعر بلند هم بگو

سلام.
ممنون از نظرتون...
شما به بنده لطف داری...

شعر بلند هم دارم... پستای قبلیمو ببینین داره...
شعر "سال خشک" رو سرچ کنین...

محمد دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 12:39 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام...
بسیار بسیار عالی بود..

شاد باشی ناقلا...!

سلام.
بسیار بسیار ممنونم...

داداش،در جواب کامنت خانم تحول نوشتم :
اصلا من دوستی ندارم که مثل گل بی خار باشه...
اونو واسه خندش گفتما...
خدای نکرده یه وخ ناراحت نشی...
من اگه هیچی نداشته باشم،خدا رو شکر در عوض دوستای خوبی مثل شماها دارم...
(هم دوستای مجازی، هم دوستای واقعی...)

سلامتیت آرزومه...

تحول دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:59 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام
شعر قشنگیه احسنت به شما

درضمن قدر این دوستتونو بدونین

سلام.
ممنون و متشکر بابت نظرتون...

قابل توجهتون باید بگم این دوستم وجود خارجی نداره...
اصلا من دوستی ندارم که مثل گل بی خار باشه...

ولی اونایی که دارن به قول خانم تحول قدرشو بدونن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد