کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

مقدار مصرف مواد غذایی در فرانسه...

هر انسانی برای اینکه بتواند سلامت باشد و با بدنی سالم به زندگی بپردازد باید روزانه در وعده های مختلف غذایی و میان وعده ها، مواد غذایی مختلفی را مصرف نماید. ما انسان ها در طول زندگی مواد غذایی مختلفی را مصرف می کنیم که از جمله ی آنها نان، سبزی، میوه، گوشت، غلات، حبوبات، آب و ... می باشند. آری ما برای سالم ماندن و ادامه ی حیات نیازمند مصرف مواد غذایی هستیم. ولی آیا تا کنون برای خود برنامه ای مبنی بر چگونگی و مقدار مصرف مواد غذایی تنظیم نموده اید؟

از هر کشوری با توجه به مقدار مصرف مواد غذایی مختلف توسط مردم همان کشور، آماری می توان یافت که نشان دهد در آن کشور چه نوع مواد غذایی و چه مقدار از این مواد استفاده می شود. مثلا می توان پی برد که سالانه در یک کشور چه مقدار گوشت مصرف می شود. ولی شاید برایتان این مطلب مهم باشد که بدانید هر انسانی در طول عمر خود چه مقدار از یک ماده ی غذایی را مصرف می کند.

مطلب زیر از کتاب "راهنمای کامل cafe creame 1" که از دروس تخصصی رشته مدیریت جهانگردی می باشد، انتخاب شده است. این کتاب آموزش زبان فرانسه است و این آمار از مقدار مصرف مواد غذایی در این کشور می باشد...


"در یک زندگی ما 50 تن ماده ی  غذایی در 87600 وعده ی غذایی مصرف می کنیم. این مقدار شامل 10 تن سبزی، 900 کیلو گرم شکر، نزدیک 2000 کیلو گرم پنیر، 17000 عددتخم مرغ، 6 عدد گاو، 16 عدد خوک، 21000 عدد نان باگت... مقادیر زیادی مربا، میوه، و ... ما همچنین مایعات نیز می نوشیم !"


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا(بارون) چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 15:39 http://baroone-cheshmat.blogfa.com

سلام
برام جالب بود.عجبا

سلام.

ممنون از حضورتون...

محمد سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 00:49 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام
چقدر پنیر می خورن اینا...!!!خوک هم همینطور...!!

سلام.
عوضش باز ما ایرانیا چند برابر اونا برنج مصرف می کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد