کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

ترانه صیاد (علیرضا افتخاری)

با سلام.
کمتر کسی میشه پیدا کرد که این ترانه رو نشنیده باشه.
شعر از من، سبک از افتخاری، خودتونم که خواننده...


چون صید به دام تو به هر لحظه شکارم، ای طرفه نگارم


از دوری صیاد دگر تاب نیارم، رفته ست قرارم

چون آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم، تا دام در آغوش نگیرم نگرانم

از ناوک مژ گان چو دو صد تیر پرانی، بر دل بنشانی

چون پر تو خورشید اگر رو بکشانی، وای از شب تارم

در بند و گرفتار بر آن سلسله مویم

از دیده ره کوی تو با اشک بشویم، با حال نزارم  (2)

بر خیز که داد از من بیچاره ستانی، بنشین که شرردر دل تنگم بنشانی

تا آن لب شیرین به سخن باز گشایی، خوش جلوه نمایی

ای پرده امان از دل عشاق کجایی؟، تا سجده گزارم  (2)

گر بوی تو را باد به منزل برساند، جانم برهاند

ورنه  ز وجودم اثری هیچ نماند، جز گرد و غبارم (2)



نظرات 4 + ارسال نظر
yasin سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 22:02 http://yasinjamali.blogfa.com

خیلی خیلی زیبا و قشنگ بود دوست خوب من

ایشالا که خوشت اومده باشه

مینا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 08:02 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام مجدد...
خواهش...
واویلاا، دیگه چی موند؟!!!!!!!!!!!

اینارو گفتم که بدونید ما مردا تو خط دانلود نیستیم، اصلا...

مینا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 07:50 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام مجدد...
فکر کنم دانلود آقایون ب راه تره!...
خدا رو شکر ب جز دانلود کتاب اون هم ب صورت پرداخت هزینه؛ مطلب یا شعر یا ترانه ای رو دانلود نمی کنم!...
معمولاا سعی می کنم آثار خوانندگان رو خریداری کنم...
در ضمن آغوس غلطه و آغوش درسته!...

سلام. اصلاحش کردم، ممنون
ما مردا که غیر فیلم و عکس و متن و روزنامه و شعر و چیزای دیگه اصلا هیچی دانلود نمی کنیم

مینا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 07:42 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
اگه کسی خوانندگی بلد نبود، تکلیف چیه؟!...
ولی شعر انتخابی تون عاالی بود...
چون آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم، تا دام در آغوس نگیرم نگرانم
سلاامت و شاد باشین...و سپاس گزاری من رو پذیرا باشین...

سلام. گیرم خوانندگی بلد نیستین ولی دست به دانلود خانما که حرف نداره. دانلود خانوم دانلود...
همچنین. خواهش می کنم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد