کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

شمشیر اخلاق


نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 20:21

سلام
و اگه این روش اثر نکرد بهتره ارتباطمونو با چنین آدمی کم یا قطع کنیم .

سلام.
مطمئن باشیم اگر برخورد ما با اشخاص، درست و سنجیده باشد و البته فقط بخاطر رضای پروردگار نتیجه ی قابل انتظار رو خواهد داشت...
تکرار عبارت "ببخشید حاج آقای" من در برابر پیرمردی که مرا فحش می داد... این حقیقت را برای من روشن کرد که نرمی در برابر تندی جواب خواهد داد...
چرا که پیرمرد چندی بعد، از من عذر خواهی کرد...

تحول سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 17:30 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

بسیار عالی احسنت بابت انتخابتون

سلام.
اخلاق خوش نشان دادن در برابر طعنه ی دیگران شاید در کوتاه مدت مثمر ثمر نباشد ولی مطمئنا در بلند مدت نتیجه ی مطلوب خواهد داشت...

ممنون بابت نظرتون

محمد دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:54 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

یعنی این جمله هه ترکوندا...
عالی بوووووود....عالی....

درود بر شما که این جمله عالی رو انتخاب کردی...

سلام.
آره همین جوریه...
منم وقتی خوندمش، خیلی برام جالب بود...
یعنی اگه عملی بشه واقعا عالی میشه...

درود بر عالی بخاطر حضور سبزت...

محمد دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:53 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام...
ناراحت چیه بابا...!!
عزیز مایی...

موفق باشی...

سلام.
خلاصه گفتم ...یادت بمونه یادت می مونم...
تاج سری...

باز گفتم که بگویم به تو می اندیشم
یک نفر گفت خجالت بکشم از ریشم...

میمت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد