کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

باید بفهمد عاشقم...




----------
فرستنده: "مریم
نظرات 3 + ارسال نظر
ممدجوووون!! جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 18:57 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

آقا بیا برنامه هاتو اجرا کن...هنوز امروز تموم نشده...!!

نشد فردا اجرا کن...!!

عزیزمی داداش...شوخی کردم

بابا اگه هیچ کاری از دستم برنیاد، اقلش دو سه تا بیت شعر که می تونستم واست بگم دیگه...
به هر حال حیف شد دیگه...
ایشالا اگه سال دیگه عمری بود تلافی می کنم...
اینم بگما مقصر خودتی...اگه اون شناسنامتو کامل کرده بودی الان من و امثال من عرق ریزان نبودیم...( حالا یکی نیست بهم بگه واسه چی خودت شناسنامه نداری...والا...)

ایشالا هزار سال... حالا هزار سال که خیلیه... صدو یازده سال خیرشو ببینی... عمر کنی... اونم از نوع با عزتش...

تو عرشی، من ته چاهم...
من از یادت نمی کاهم
تو هستی خوشه ی گندم
ولی من چی؟، پَر کاهم

فدایی داری...

محمد جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 14:38 http://nasimkoohsarph7

سلام
یعنی عالی بودااااا...

خیلی خیلی هم عالییییی...
دست فرستنده و منتشرکننده اش درد نکنه...!!

شاد باشی

سلام.
خیلی خیلی هم ممنون...
دست تو هم درد نکنه داداش...

سلامت باشی...

مریم جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 13:28 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
فریدون مشیری هم یک شعر تو همین مایه ها داره ، یعنی دنبال یک راهی و یک جایی می گرده برای ابراز عشق !

ز شور عشق ندانم کجا فرار کنم
چگونه چاره این جان بیقرار کنم

بسان بوته آتش گرفته ام ، در باد
کجا توانم این شعله را مهار کنم

رسیده کار به آنجا که اشتیاقم را
برای مردم کوی و گذر هوار کنم

چنین که عشق توام می کشد به شیدایی
شگفت نیست که فریاد یار یار کنم

سلام.
فرمودین فریدون مشیری... یاد این متن از او افتادم...
در پشت چارچرخه فرسوده ای...
کسی خطی نوشته بود:
من گشته ام نبود !
تو دیگر نگرد،
نیست! ...
روحش شاد...
کاش من هم می تونستم فریدون وار می گفتم و می سرودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد