کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

دیگ سیا


تا وقتــــــه دیگ سیا دِ رو بار بَشَه

مداح نِــــــبَس یَک دیـقه بیکار بشه


همچی که دیگ سیا رِ خاموش کِنَن

اهل ده هیـئتِـــــــــــر فراموش کنن


-------------------------------------

تا وقتی که پای غذای نذری وسط باشد، مردم در مراسم عزاداری شرکت می کنند،

  و در صورت نبودن غذای نذری، مردم هیئت را هم فراموش خواهند کرد.




نظرات 4 + ارسال نظر
؟ جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 14:25

منظورم اینه ک یجورای تقلب کردی

سلام مجدد...
من معمولا تو شعرایی که میگم سعی می کنم از ضرب المثل،کنایه و ...هم استفاده کنم...
اسمش تقلب نیست...
این ابیات از شعر "سال خشک"

د شوی برف کردم چو سرامار؟
بیم قاضی کنم مردم، کلامار
دست شیطونرم از پوشت بستم
نمک خوردم ، نمکدونر شگستم


سپاس

؟ پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 20:48

خودت گفتی؟شبیه ایه دیگه سیاه ور بار روه خله خالو بسیار روه

سلام.
آره مال خودمه...
دقیقا هم همین جوریه...متاسفانه...

تشکر...

محمد پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 16:50 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام...

جالب سراییده بودی...احسنت...

شاد باشی

سلام داداش....
متشکرم... ما را به زندگی امیدوار نمودید...

سلامت باشی...

مریم چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 22:12 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
یک همکاری داشتیم با شور و حرارت و افتخار می گفت من ماه محرم رو بیشتر از ماه رمضان دوست دارم
بهشون گفتم خیلی ها عاشق غذای نذری ماه محرم اند

سلام.
درسته غذای نذری برکت و ثواب زیادی داره...
ولی متاسفانه در حال حاضر مردم غذای نذری رو بر عزاداری ترجیح می دن...

شاد و سلامت باشین... تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد