کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

راهی مشهد...


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)




یک بار دگر راهی مشهد شده ام...

نظرات 3 + ارسال نظر
تحول جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 09:16 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام زیارتا قبول ان‌شالله که زیارت آقا قسمت همه عاشقا بشه

در پناه حق

سلام.
ممنون
ایشالا خدا قبول کنه....
از خدا می خوام هر کسی که آرزوی زیارت داره، به آرزوش برسه...مخصوصا شما...

حضرت زهرا (س) یاورتان....

مریم چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 22:27 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
خوش به سعادتتون الان مشهدید ؟ اگه اینطوره زیارت قبول . به جای ما هم نایب الزیاره باشید
اگه بدونید چقدر دلم برای امام رضا(ع) تنگ شده
دلم برای زائرینی که موقع ورود به صحن حرم ، دستشونو به نشانه ی ارادت بر سینه می ذارند و تعظیم می کنند و سلام می دن و موقع بیرون رفتن ، عقب عقب از صحن خارج می شن و باز عرض ارادت می کنند تنگ شده
دلم برای نجواها و راز و نیازها و گریه های از ته دل زایرین تنگ شده
دلم برای بوی خوش حرم ..واسه کفش کنی ها ...واسه خادمها با چوب پرهاشون ...
...بسه دیگه ! هر چی بیشتر می نویسم بیشتر هوایی می شم ...التماس دعا

سلام.
من هر وقت میرم حرم، واسه همه ی هموطنام مخصوصا دوستان دعا می کنم...پس از قلم نیفتادین...
البته این رو هم بگم ...این دفعه هم مشهد رفتم و هم نیشابور... پس علاوه بر حریم رضوی (ع)، امامزادگان ابراهیم (ع) و محمد محروق (ع) رو هم زیارت کردم...همچنین چشمه ی حضرت و قدمگاه رضوی (ع) رو... مرقد عطار و خیام هم که از دیدنی های نیشابوره ...
و در تمامی این اماکن به یاد دوستان بودم...
ای کاش در طول سفر نت می داشتم و می تونستم مصور، دوستان رو زائر حرم و اماکن می کردم...
ایشالا که زیارتمون مورد قبول واقع بشه...
و آرزو می کنم زیارت صحن و سرای آقا علی ابن موسی الرضا (ع) نصیب همه ی آرزومندان مخصوصا جنابعالی بشود...
آمین....

محمد چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:01 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام داداش...

التماس دعای شدید...

خوش بگذره....

شاد باشی...

سلام حاجی...
جاتون خالی خالی ...
به یادتون بودم...

سلامت باشی...هماره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد