کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

کوشه سلام

اشعار، دست نوشته ها( روح اله زراعتی "روحی" ) + عکس، مطالب طنز و غیر طنز جالب و ...

خدایا...

خدایا سرده این پایین
از اون بالا تماشا کن…
اگه میشه فقط گاهی
خودت قلب منو”ها”کن
خدایا سرده این پایین
ببین دستامو می لرزه
دیگه حتی همه دنیا
به این دوری نمی ارزه
تو اون بالا من این پایین
دوتایی مون چرا تنها ؟
اگه لیلا دلش گیره
بگو مجنون چرا تنها؟!!
بگو گاهی که دلتنگم
ازاون بالا تو می بینی
بگو گاهی که غمگینم
تو هم دلتنگ و غمگینی
خدایا…من دلم قرصه!!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت
که حتی روز،،،روشن نیست
کسی اینجا حواسش نیست
که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته
زمین دار مکافاته!!!
فراموشم میشه گاهی
که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا
بازم پیش تو برگردم

خدایا…وقت برگشتن
یه کم با من مدارا کن

--------------------------
فرستنده: "نازنین"

نظرات 3 + ارسال نظر
تحول جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 16:22 http://leyla-taraghi.blogsky.com

کوشه سلام

میلاد امام حسین(ع) رو خدمتتون تبریک عرض می‌کنم.

سلام.
خیلی خیلی ممنون...

من هم متقابلا اعیاد شعبانیه رو ب شما تبریک میگم...
ایشالا ک براتون مبارک و فرخنده باشه...

سپاس

تحول پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:25 http://leyla-taraghi.blogsky.com

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ,آسمان را دریاب

سلام.
باهاتون موافقم...

حقیقته...

تشکر

همشهری چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:29

خدایا سرده این پایین ...یکم بامن مدارا کن

سلام همشهری...
خوش اومدی...

ممنون بابت حضورت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد